HTML

The Playground

Zenék, fotók, videók, filmek, színdarabok, könyvek, versek, a lehető legnagyobb igényességgel válogatva. Maximális kultúra rengeteg témában. Játszótér a megfáradt elmének.

Friss topikok

  • SzemteLenke (törölt): Hmm nagyon vagányak ezek a képek. Annyira szeretem az ilyen meseszerűeket, mint ez a halas:) mégmé... (2010.01.07. 13:27) Erik Johansson
  • Mr.BrightSide: Ezzel csak arra akartam utalni, ha mondjuk saját szöveget írtak volna a későbbiekben, szerintem mé... (2009.11.09. 14:56) Kávészünet
  • Emily Hume: A Szabadság-híd, az én Szabadságom hídja, mely összeköti elmémet a lelkemmel. :) (2009.11.03. 18:37) Feketén - fehéren

Erik Johansson

Mr.BrightSide 2010.01.05. 08:30

A svéd fotós portfóliójába belekukkantva rögtön láthatjuk, hogy stílusos egyéniséggel van dolgunk. Photo & Retouch. A nagyobb hangsúly talán az utóbbin van, hiszen elképesztően realisztikus hatásokat hoz létre, miközben a legtöbbször lehetetlen dolgokat ábrázol. Van humora, kritikája, egyedi nézőpontja. Nem rossz.

 

 

 

Címkék: fotó

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://theplayground.blog.hu/api/trackback/id/tr461647331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzemteLenke (törölt) 2010.01.07. 13:27:44

Hmm nagyon vagányak ezek a képek. Annyira szeretem az ilyen meseszerűeket, mint ez a halas:) mégmégmég
süti beállítások módosítása